İNTERNET REKLAMCıLıĞı

Online pazarlamayla iç içe geçmiş bir durumdadır. İnternet reklamcılığı, internet tabanlı uygulamalarda ve web sitelerinde ses, görüntü, animasyon gibi teknolojilerin kullanıldığı bir reklam tipidir. Ülkemizde internet kullanımının yaygınlaşmaya başlamasıyla hızla yükselişe geçmiştir. Reklam verenler tarafından tercih edilen bir mecra haline gelmiştir.Düşük maliyet ile yüksek görüntülenme oranına sahip olması ve direkt olarak hedeflenen kitleye ulaşması, ülkemizde reklam verenler tarafından tercih edilmesinin başlıca sebepleri olmuştur.

Bu unsurların haricinde internet reklamcılığının bazı avantajları da vardır. Bunlar:
*Interaktif *Bireysel *Ölçümlenebilir *Ekonomik *Esnek olmasıdır.

0 yorum: